دیدنیهای دبی
نوشته شده توسط : مهسا

آکواریوم  دبی

این آکواریو که بزرگترین آکواریوم جهان است ،ده میلیون لیتر آب و بیش از سی و سه هزار نوع جانور آبزی را در خود جای داده است.این آکواریوم دارای طول پنجاه متر و عرض بیست متر و ارتفاع یازده متر نیز هست.همچنین مسافران تور دبی زمستان 93 سوار بر قایق میتوانند بر روی اب حرکت کنند. تونل این آکواریوم دارای طول چهل و هشت متر است و شما در این تونل میتوانید به تماشای این آکواریو بزرگ بپردازید.در باغ  وحش دریایی این آکواریوم  دبی می توانید به تماشای حیوانات دوزیست مانند اختاپوسهای بزرگ دریایی،کروکودیلها،سمورهای آبی،شیر ماهی،اسب آبی و دیگر حیوانات دریایی بپردازید.در قسمت دیگر این باغ وحش دریایی انواع سوسمارها،مارهای خزنده و مارمولکها وجود دارند.

قیمت بلیط تونل و باغ وحش دریایی  دبی:

قیمت برای بزرگسال 55 دینار        قیمت برای کودکان55 دینار           اطفال  رایگان

ساعت کار این مجموعه دیدنی : 10 صبح  الی 12 شب

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی

پارك آبي وایلد وادی دبی

پارك آبي وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی  مساحتی به اندازه پنج هکتار دارد و میان هتل ساحلی جميرا و هتل معروف برج العرب دبی نیز واقع شده است.  این پارک بيش ازبیست و سه نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی دارد که در کنار هم قرار دارند تا به طور پیوسته بتوان روی آب حرکت کرد.این وسيله های بازی شامل دو بخش موج سواری و هشت سرسره آبی انفجاری است هيجان بسیار و سرگرمی برای همه افراد است.سرسره ی این پارک طویل ترین  و پر سرعترين سرسره دنيا (بعد از آمريکای شمالی) است که از ارتفاع سی و سه متری به همراه يک آبشار عمیق فرو می ریزد. اين پارک بر اساس داستان سند باد یکی از افسانه های  قديمی طراحی شده است. ،این پارک جايزه بهترين طراحی پارک های آبی دبی را از طرف انجمن دارد.

برج خلیفه  دبی

برج خلیفه دبی

برج خلیفه  دبی که صد و شصت طبقه و هشتصد و بیست و هشت متر ارتفاع دارد آسمان خراشی است که در خیابان شیخ زاید شهر دبی واقع شده است.و بلندترین برج ساخت بشر است.این برج در سال 2010  برای مسافران تور دبی دی 93 افتتاح گردید.دارای بخشهای مسکونی،اداری،تفریح و تجاری نیز می باشد و قسمتی از آن نیز هتل است.نمای این برج به شکل گل صحرایی نیز طراحی شده است.این طراحی سبب شده که در بالاترین نقطه برج نیروی وارد شده از باد مهار گردد.و هر واحد دارای طراحی منحصر به فرد است.

دبی مارینا

این شهر که قلب دبی محسوب  میشود در خیابان ساحلی جمیرا نیز قرار دارد .دبی مارینا دارای صد هزار سکنه است و از مهمترین شهرها برای محل سکونت مسافران توردبی است دبی مارینا طولی به اندازه چهار کیلومتر دارد که دارای سواحل زیبا همراه با قایقرانی و انواع رستورانها و کافه ها در کنار این سواحل زیبا است دبی مارینا دارای دویست برج مرتفع و آسمانخراش است.

 دبی مارینا





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: